Mijn Sibbing - veelgestelde vragen
Op deze pagina hebben wij de veelgestelde vragen met betrekking tot Mijn Sibbing op een rij gezet.
Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op of vul ons feedbackformulier in.
Overzicht veelgestelde vragen
Hieronder staan alle veelgestelde vragen. Selecteer in de rechterkolom het onderdeel waarover u meer informatie wenst.-
Met de Mijn Sibbing app kunt u gemakkelijk met uw mobiele device zoals Apple iPhone, Android, iPad of andere tablets inloggen. Bekijk hier de instructies.
-
Indien u problemen ervaart met de weergave van Mijn Sibbing is het raadzaam om uw cachegegevens en cookies te wissen. Dit doet u door onderstaande stappen te volgen.1. Klik rechts bovenin uw scherm onder het kruisje op de drie stippen boven elkaar genaamd ‘Google Chrome aanpassen en beheren'
- Klik op ‘Geschiedenis’ en hierna nogmaals op ‘Geschiedenis'
- Uw Google Chrome geschiedenis opent, klik aan de linkerkant van uw scherm op ‘Browsegegevens wissen’
- Een pop-up opent, selecteer hier de optie ‘Geavanceerd’
- Selecteer als periode ‘Afgelopen 7 dagen’
- Vink de eerste 4 hokjes aan ‘Browsegeschiedenis’, ‘Downloadgeschiedenis’, ‘Cookies en andere sitegegevens’ en ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’.
- Klik op ‘Gegevens wissen’
- Sluit de browser en start deze opnieuw op
- U heeft alle stappen succesvol doorlopen. Log nu nogmaals in op Mijn Sibbing.
-
Heeft u eerder succesvol kunnen inloggen maar werkt dit een daaropvolgende keer niet?
De link in de eerste mail met inloggegevens kan slechts één keer gebruikt worden.
Gebruik deze link niet nogmaals, maar ga via onze website naar de inlogpagina en log in met uw gebruikersnaam (tenminste 8 tekens) en geef uw eigen gekozen wachtwoord op.
Wanneer u uw inloggegevens kwijt bent, kunt u ons reactieformulier invullen. Wij sturen u dan uw inloggegevens toe.
-
In Mijn documenten worden documenten door uw adviseur voor u klaargezet. U ontvangt van ons bericht indien er een document voor u klaarstaat. U verzendt en ontvangt met behulp van deze applicatie veilig en snel documenten.
Op verzoek kunnen wij documenten voor u klaarzetten. Neem hiervoor contact met ons op.
-
Indien uw mobiele telefoonnummer gevraagd wordt, vul hier dan uw mobiele telefoonnummer inclusief landcode in (bijvoorbeeld +31612345678).
-
Via de link die u in de eerste uitnodiging e-mail ontvangt, kunt u een eigen gekozen wachtwoord aanmaken. Gebruik deze link niet nogmaals, maar ga via onze website naar de inlogpagina en log in met uw gebruikersnaam (tenminste 8 tekens) en geef uw eigen gekozen wachtwoord op.
Heeft u hulp nodig? Vul dan ons feedbackformulier in.
-
Heeft u na het invoeren van uw gebruikersnaam geen beveiligingsmail ontvangen? Dan kan het zijn dat uw gebruikersnaam incompleet is.
Uw gebruikersnaam bestaat uit tenminste 8 tekens. Zorg ervoor dat u alle tekens overneemt om een beveiligingsmail te ontvangen.
Heeft u nog steeds geen beveiligingsmail ontvangen? Vul dan ons feedbackformulier in.
-
Hier vindt u een overzicht van uw verzekering(en), financiering(en) en abonnement(en), inclusief de correspondentie hieromtrent. Daarnaast kunt u uw facturen inzien.
-
Wanneer het downloaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om bestanden te downloaden? Vul dan ons feedback formulier in.
-
Voor een goede advisering is het belangrijk om over de juiste en meest actuele informatie te beschikken.
-
Onder Mijn cliëntprofiel kunt u uw eigen basisgegevens invoeren en die van uw eventuele partner en kinderen. Zodra deze basisgegevens bekend zijn, kunt u een cliëntprofiel invullen voor uzelf en uw partner. Zodra u uw gegevens wijzigt, worden deze door ons beoordeeld. U ontvangt hiervan bericht.
-
Mogelijk is het mobiele nummer dat bij ons geregistreerd staat verouderd.
