Heeft u eerder succesvol kunnen inloggen maar werkt dit een daaropvolgende keer niet?
De link in de eerste mail met inloggegevens kan slechts één keer gebruikt worden.
Gebruik deze link niet nogmaals, maar ga via onze website naar de inlogpagina en log in met uw gebruikersnaam (tenminste 8 tekens) en geef uw eigen gekozen wachtwoord op.
Wanneer u uw inloggegevens kwijt bent, kunt u ons reactieformulier invullen. Wij sturen u dan uw inloggegevens toe.
In Mijn documenten worden documenten door uw adviseur voor u klaargezet. U ontvangt van ons bericht indien er een document voor u klaarstaat. U verzendt en ontvangt met behulp van deze applicatie veilig en snel documenten.
Op verzoek kunnen wij documenten voor u klaarzetten. Neem hiervoor contact met ons op.
Indien uw mobiele telefoonnummer gevraagd wordt, vult u hier uw mobiele telefoonnummer inclusief landcode in (bijvoorbeeld +31612345678).
Via de link die u in de eerste uitnodiging e-mail ontvangt, kunt u een eigen gekozen wachtwoord aanmaken. Gebruik deze link niet nogmaals, maar ga via onze website naar de inlogpagina en log in met uw gebruikersnaam (tenminste 8 tekens) en geef uw eigen gekozen wachtwoord op.
Heeft u hulp nodig? Vul dan ons feedbackformulier in.
Heeft u na het invoeren van uw gebruikersnaam geen beveiligingsmail ontvangen? Dan kan het zijn dat uw gebruikersnaam incompleet is.
Uw gebruikersnaam bestaat uit tenminste 8 tekens. Zorg ervoor dat u alle tekens overneemt om een beveiligingsmail te ontvangen.
Heeft u nog steeds geen beveiligingsmail ontvangen? Vul dan ons feedbackformulier in.
Hier vindt u een overzicht van uw verzekering(en), financiering(en) en abonnement(en), inclusief de correspondentie hieromtrent. Daarnaast kunt u uw facturen inzien.
Wanneer het downloaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om bestanden te downloaden? Vul dan ons feedback formulier in.
Voor een goede advisering is het belangrijk om over de juiste en meest accurate informatie van u te beschikken.
Onder Mijn gegevens kunt u uw eigen basisgegevens invoeren en die van uw eventuele partner en kinderen. Zodra deze basisgegevens bekend zijn, kunt u een cliëntprofiel invullen voor uzelf en uw partner. Zodra u uw gegevens wijzigt, worden deze door ons beoordeeld. U ontvangt hiervan bericht.
Wilt u documenten naar ons versturen, doet u dit dan via de applicatie Documenten. U verzend vanaf hier veilig en snel uw documenten.
Indien wij documenten met u willen delen, doen wij dit ook via deze applicatie. U ontvangt van ons bericht indien er een document voor u klaarstaat.
Wanneer u uw inloggegevens kwijt bent, kunt u ons reactieformulier invullen. Wij sturen u dan uw inloggegevens toe.
Klik in het inlogscherm op Wachtwoord vergeten. U ontvangt dan op het bij ons bekende e-mailadres nieuwe inloggegevens.
Mogelijk is het mobiele nummer dat bij ons geregistreerd staat verouderd. Vul het juiste mobiele nummer in.
Wanneer het uploaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om uw bestanden toe te voegen? Vul dan het Feedback formulier in.