Mijn Sibbing - veelgestelde vragen
Op deze pagina hebben wij de veelgestelde vragen met betrekking tot Mijn Sibbing op een rij gezet.
Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op of vul ons feedbackformulier in.
Selecteer in de rechterkolom het onderdeel waarover u meer informatie wenst.
-
Onder Mijn cliëntprofiel kunt u uw eigen basisgegevens invoeren en die van uw eventuele partner en kinderen. Zodra deze basisgegevens bekend zijn, kunt u een cliëntprofiel invullen voor uzelf en uw partner. Zodra u uw gegevens wijzigt, worden deze door ons beoordeeld. U ontvangt hiervan bericht.
-
Onder Mijn documenten downloaden staan de documenten die door uw adviseur/relatiebeheerder met u gedeeld zijn.
Indien wij documenten met u willen delen, doen wij dit ook via deze applicatie. U ontvangt van ons bericht wanneer er een document voor u klaarstaat.
Wanneer u zelf documenten met ons wilt delen, kunt u gebruik maken van de upload button binnen dit onderdeel van Mijn Sibbing. U verzendt vanaf hier veilig en snel uw documenten.
-
Wanneer het uploaden van documenten niet werkt, probeer het dan nogmaals. Lukt het nog steeds niet om uw bestanden toe te voegen? Vul dan het feedback formulier in.
-
Klik in het inlogscherm op Wachtwoord vergeten. U ontvangt dan op het bij ons bekende e-mailadres nieuwe inloggegevens.
-
Wanneer u uw inloggegevens kwijt bent, kunt u ons reactieformulier invullen. Wij sturen u dan uw inloggegevens toe.
-
Controleer of u ingelogd bent met het juiste account. Wanneer u ingelogd bent met uw privé account , tonen alleen uw privé documenten etc. Bent u ingelogd met uw zakelijke account, dan tonen alleen uw zakelijke documenten etc.
Meldt u wanneer u klaar bent met uw sessie, altijd af door rechtsboven op Afmelden/Mijn profiel te kikken -
Ziet u onder Mijn documenten geen documenten? Dan zijn er nog geen documenten door uw adviseur/relatiebeheerder met u gedeeld. Documenten worden niet standaard gedeeld in Mijn documenten.
-
Uw opdrachtbevestigingen en abonnementen staan onder 'Ter ondertekening'.
-
Voor lopende adviestrajecten hebben onze adviseurs documenten nodig. Deze documenten worden via Mijn documenten uploaden bij u opgevraagd. In dat geval heeft u hiervoor een mail ontvangen.
Wanneer er geen opgevraagde documenten tonen, betekent dit dat er nog geen documenten door uw adviseur zijn opgevraagd.
Vanwege veiligheid kunt u hier alleen PDF documenten uploaden.